Akademik Rešid Hafizović u emisiji ‘Stil života u islamu’ Ramazanskog programa Hayat TV, govorio je i o tome šta je svijet učinio ili bolje rečeno nije, da zaštiti, narod napaćene Gaze

Naravno, posebna vrijednost je da sva ta pitanja i danas nisu izgubila na svojoj važnosti i danas se mogu unijeti u ovo naše vrijeme, vrijeme postmoderne, kada ona želi nešto novo i spremna je razoriti sve poznato i klasično. Postmoderna neće da zna za prošlost, budućnost je previše ne zanima i život je taj trenutak, sada kada o njemu nešto treba reći. Dakle, i u takvim okolnostima klasična muslimanska misao, ukoliko je dio one progresivne, kreativne filozofije ima svoje mjesto jer ta pitanja nikad ne zastarijevaju, pod uslovom da muslimani ne odustanu od jednog uslova - da ne napuste institucije idžtihada – tog svakodnevnog nastojanja da se trajne, vječne i nepotrošive poruke iz sadržaja izvora vjere sadašnje uvedu u svaki vremenski tren. Zato ja namjerno prevodim idžtihad kao aggiornamento – dakle, dovesti u sadašnji tren duhovne poruke koje ječe u posljednjih četrnaest stoljeća od posljednje objave iako se islam proteže od Adema, a. s., do Muhammeda, a. s. Nažalost, muslimani se ne drže idžtihada, oni su zatvorili vrata idžtihadu davno, ali se sada polako stvaraju pretpostavke da se idžtihad vrati ponovo. To je svakodnevno, sustavno i kreativno promišljanje'', pojašnjava akademik Hafizović sve izazove sadašnjosti i postmoderne u odnosu na klasičnu muslimansku misao i njen odnos s postmodernom i prema postmoderni – kazao je Hafizović u emisiji ‘Stil života u islamu’ Hayat TV.