Porodica Kovačević iz Zenice doživjela je razočaravajuće iskustvo na Sarajevskom aerodromu prilikom pokušaja putovanja za Göteborg. Let za Göteborg, zakazan za 16:45, pomjeren je za 17:00 zbog kašnjenja, no usprkos tome, nakon što su prošli pasošku kontrolu i imali čekirane karte, djed i unuka su zbog nespretne usluge aerodromskog osoblja propustili let.
Kako tvrdi Asmir Kovačević, njegov otac i njegova kćerka su bili putnici koji su zbog nespretnih i nestručnih osoba propustili svoj let. Asmirov otac Safet je stariji penzioner sa narušenim zdravljem i ugrađenim bajpasima kojem je trebala pomoć na aerodromu. Niko nije ni slutio da će ih upravo “ta pomoć” skupo koštati.
- Sve je krenulo nizbrdo kada im je jedna od zaposlenih službenica rekla: “Sjedite tu, imate još vremena”, što je dovelo do nesporazuma. Iako su karte bile čekirane i prošli pasošku kontrolu, nisu na vrijeme uspjeli stići do ukrcavanja, jer im je obavijest o polasku leta stigla prekasno, tek u 16:30.
Nakon što su saznali da su propustili let, putnici su se osjećali zapostavljenima i prevarenim, jer im nije ponuđeno nikakvo rješenje ili alternativa. Umjesto toga, rekli su da su bili optuženi za kasni dolazak, iako su na aerodromu proveli više od dva sata čekajući.
- Ovo je trebalo biti lijepo porodično okupljanje i putovanje, a umjesto toga doživjeli smo veliku duševnu bol. Naša karta od 250 eura je propala, a niko nije ponudio nikakvu vrstu kompenzacije ili objašnjenja. Čak su nas pokušali okriviti zbog kašnjenja - ispričao je Asmir Kovačević iz Zenice za portal Crna-Hronika.
Nakon što su se vratili kući u Zenicu, cijela porodica osjeća ogorčenost prema aerodromskom osoblju koje je, prema njihovim riječima, bilo nestručno i nespretno u vođenju komunikacije s putnicima. Između ostalog, niko ih nije obavijestio pravovremeno o promjenama na letu, niti im je ponuđeno ikakvo rješenje nakon propuštenog leta.

