Dok trola ne prođe do Vogošće, kolaps u saobraćaju: Lijepo jeste, ali šta je organizacijom radova
Dok trola ne prođe do Vogošće, kolaps u saobraćaju: Lijepo jeste, ali šta je organizacijom radova
Dok trola ne prođe do Vogošće, kolaps u saobraćaju: Lijepo jeste, ali šta je organizacijom radova

Montiranje konzola na ovoj relaciji započelo je 9. januara, a radovi obuhvataju obnovu 470 postojećih stubova. Pored toga, radilo se i na iskopu i betoniranju temelja novih stubova, kako bi se omogućilo postavljanje zračnog optičkog kabla.

Ova dugoočekivana obnova trolejbuske mreže počela je sredinom marta prošle godine, a očekuje se da linija bude uspostavljena do proljeća ove godine. S obzirom na značaj ovog projekta za stanovnike općina Sarajevo i Vogošća, radi se o jednoj od najvažnijih infrastrukturnih inicijativa u posljednjem periodu.

Međutim, iako je obnovu trolejbuske mreže dočekalo mnoge sa nestrpljenjem, radovi koji se izvode tokom cijelog dana izazivaju nezadovoljstvo među vozačima i putnicima. Mnogobrojni vozači već dugo ukazuju na lošu organizaciju izvođenja radova i problematičnu regulaciju saobraćaja, što je izazvalo velike saobraćajne gužve, a na dionici od Sarajeva prema Vogošći u posljednje vrijeme postaje sve teže prevladati kolaps u saobraćaju.

Dok trola ne prođe do Vogošće, kolaps u saobraćaju: Lijepo jeste, ali šta je organizacijom radova

Iako se radovi izvode u cilju poboljšanja saobraćajne infrastrukture, neophodno je da se angažuju dodatne mjere za regulisanje saobraćaja i smanjenje gužvi, posebno u trenutnom periodu kada je opterećenost u saobraćaju veća nego obično. Uvođenje odgovarajućih saobraćajnih režima i obezbjeđivanje alternativnih pravaca moglo bi značajno olakšati svakodnevno kretanje i smanjiti frustraciju vozača.

Unatoč izazovima, uspostava trolejbuske linije na relaciji Sarajevo – Vogošća zasigurno će imati dugoročan pozitivan uticaj na transportnu povezanost između ovih gradova, smanjujući broj automobila na cesti i doprinoseći očuvanju životne sredine. Vrijednost ovog projekta je očigledna, ali zahtijeva i pažljiviju organizaciju kako bi sve teklo bez većih smetnji za svakodnevni saobraćaj.