Za Hayat.ba piše: Akademik Gradimir Gojer

Niti u medijima se redovito ne gaji baletni prikaz, a o kritičkim osvrtima da i ne govorim. Ni najave premijera i baletnih spektakla uopće nisu "ljubimice“ urednika kulturnih rubrika, niti na portalima, niti u printanim medijima.

Suptilnost baletnih pokreta i cjeline produkovane njima ostaju vječita tajna za spisateljstvo uopće. Od velikana Đagiljeva do Jelene Šantić, Katarine Kocke, Minke Kamberović i Antuna Marinića. Sve sam to pomno pratio. Ipak jedno majstorstvo ostaje nezaboravno.
...traje to čudo baletne igre, što nosi lirska, dramska, komična i tragična osjećanja...


Čudesnost predstava koreografa Milka Šparembleka ipak zadivila su Europu i svijet . Taj hrvatski koreograf i redatelj, slovenačkog podrijetla, a u Francuskoj stečene i umjetnički ovjeravane afirmacije, kada god sam se susretao sa njegovim magijskim koreo postupcima ostavljao me je, bukvalno, bez daha.


Najvećim minusom osobne karijere smatram to što toga čarobnjaka čuda igre nisam za vrijeme svog direktorovanja u teatru uspio dovesti u Sarajevo.
Bio je stvarni čarobnjak čuda igre!!!