Sitne crne tačke na vjetrobranskim staklima i prozorima te crni rubovi koji ih okružuju imaju svoju priču.
Dizajn ima veze s načinom na koji se izrađuju automobilski prozori - od 50-ih i 60-ih nadalje, kad su proizvođači automobila počeli koristiti ljepilo za držanje automobilskih prozora na mjestu, umjesto metalnih obloga.
Iako je ljepilo obavilo posao, nije bilo baš estetski ugodno. Stoga su dodane tačkice koje čine vizualni okvir, kako bi sve skupa izgledalo atraktivnije. Tačkice su napravljene od keramičke boje, stoga ih je teško skinuti sa stakla.
One nisu nasumično postavljene, već po pravilu koje je poznato kao polutonski uzorak. To znači da se prema rubu uzorka čine sve manjima.
Osim toga, tu je još jedna namjena, a to je kontrola temperature. Da bi se stakla na prozorima savijala, potrebno ih je zagrijavati, a crno obojeno staklo zagrijava se brže od ostatka prozora.
Tačkice su tu da malo ravnomjernije raspoređuju toplinu, što sprječava da se vjetrobransko staklo iskrivi na vrućini, piše 24Sata.