Kupnja namirnica može biti zabavna, ali i skupa. No, posljednjih decenija supermarketi su postali stručnjaci u suptilnoj "umjetnosti plasmana proizvoda", utječući na izbore kupaca pri kupnji, a da oni toga nisu ni svjesni.

TikTok influencer Sabri Suby razotkrio je nekoliko zamki supermarketa za koje tvrdi da potiču potrošače da troše više novca.

"Ovo su grozne tajne koje supermarketi skrivaju od vas. Jeste li se ikad zapitali zašto vas voće i povrće dočekuju na ulazu? To je psihološki mamac koji pokreće efekt aureole zdravlja tjerajući vas da napunite kolica", objasnio je i dodao kako su svakodnevne potrepštine poput mlijeka i jaja vješto smještene u zadnjem dijelu trgovine, tjerajući kupce da se snađu u odjelu grickalica te da će vjerovatno uzeti nekoliko usput.

Istaknuo je da se veći broj kolica ostavlja raširen po prodavaonici kako bi poticali veću kupnju, kao i strateško odlaganje skupih artikala u razini očiju, a jeftinije artikle skrivaju na nižim policama.

"Kasa je najveća zamka, smatraju da ćete biti umorni i tjeraju vas da gledate čokoladice, suludo, zar ne?", rekao je.