Mate Rimac predstavio je u srijedu u Hrvatskoj robotaksi nazvan Verne, po slavnom piscu, koji bi trebao prvo početi voziti po Zagrebu 2026. godine, no predstavljanje je prošlo uz probleme budući da se robotaksi oglušio na Rimčeve naredbe.

Govoreći na predstavljanju u organizaciji kompanije Project 3 Mobility (P3) u kampusu u Kerestincu, Rimac je kazao da se radi se o potpuno autonomnom električnom vozilu izgrađenom na novoj platformi koja je, kazao je, u potpunosti prilagođena autonomnom načinu vožnje.

Verne je, istaknuto je, koncipiran i konstruiran kao sigurno i udobno autonomno vozilo. Softerska platforma koju tvrtka razvija sastojat će se od korisničke aplikacije za naručivanje vožnje te platforme za upravljanje uslugom.
Prvi proizvodni pogon gradi se u Zagrebu

Putem aplikacije, kazao je Mate Rimac, korisnici će moći, čak i prije vožnje, personalizirati sve postavke vozila poput osvjetljenja, temperature čak i mirisa unutrašnjosti vozila. Isto tako, u svakom gradu u kojem će Verne biti dostupan postojat će specijalizirana infrastruktura koja će se zvati "Mothership". Tamo će se vozila pregledavati, održavati, čistiti i svakodnevno puniti energijom.

Mate Rimac predstavio robotaksi. Zvao ga na pozornicu, vozilo nije došlo. Morali ga poprav

Prvi proizvodni pogon za proizvodnju autonomnih električnih vozila Verne gradi se u Zagrebu.

Vozilo je veličine Golfa, ali, navedeno je, ima puno unutrašnjeg prostora. Baterija će biti dovoljna za 14 sati vožnje nakon čega će ići na punjenje, piše Jutarnji.

"Krajnji bi rezultat bilo najbolje moguće iskustvo mobilnosti za sve. Svaki će korisnik imati bolje iskustvo i uslugu od najbolje usluge koju uživaju najbogatiji i to po vrlo pristupačnoj cijeni", naveo je Rimac.

Mate Rimac predstavio robotaksi. Zvao ga na pozornicu, vozilo nije došlo. Morali ga poprav

Naglasio je da će njegov robotaksi imati dosta prostora, ali samo dva sjedala, budući da su, naveo je, istraživanja pokazala da su u vozilima najčešće jedna ili dvije osobe.

Naglasio je da trenutno na cestama ne postoji ništa slično Verneu.

Adriano Mudri, glavni direktor dizajna u Verneu, istaknuo je, nadovezujući se na činjenicu da se radi o dvosjedu, da se većina vožnji može zadovoljiti dvosjedom, dodavši i kako će Verne imati više prostora od skupih limuzina. Unutrašnjost auta, naveo je, nalikovat će na dnevnu sobu. Unutar vozila neće biti tipične ploče s instrumentima, već zaslon od 43 inča, namijenjen zabavi i i dijeljenju informacija o putovanju tokom vožnje.

Vozilo će biti opremljeno i sa 17 zvučnika, a naručivat će se putem aplikacije.