Na sjeveru Federacije Bosne i Hercegovine na području triju općina aktivno je gradilište trase Putnikovo Brdo - Medakovo dužine nešto više od osam kilometara, čiji je završetak radova planiran sredinom 2025. godine.
Trasa dionice Putnikovo Brdo - Medakovo sa sjevera se povezuje na autocestu "9. januar", a na jugu na dionicu Medakovo - Ozimice, koja je veliko gradilište s obzirom na obujam radova i broj aktivnih strojeva.
Trasa Putnikovo Brdo - Medakovo prolazi kroz poslovnu zonu Jelah - Tešanj i jedna je od najznačajnijih trasa za gospodarstvo Bosne i Hercegovine, gdje će izravnu prednost i vezu s Europom osjetiti gospodarstvenici. Izgled trase već je vidljiv, a osim trase, izgrađen je veliki dio objekata kao što su tuneli i mostovi te lokacije za čeona i bočna naplatna mjesta.
Za sada, kako je rečeno za Klix, svi planovi se odvijaju planiranom dinamikom, a manje poteškoće zabilježene su na lokaciji premještanja trafostanice pa se u idućim danima čeka izlazak povjerenstva nadležnog ministarstva kako bi izdalo odobrenje o premještanju trafostanice. Osim izgradnje trase i objekata, urađena je i regulacija rijeka Usora i Tešanjka u dužini od oko šest kilometara, a za izvođače je najznačajnija suradnja s lokalnom zajednicom jer se radovi izvode na području triju općina, i to Tešanj, Doboj Jug i Usora.
Na dionici Putnikovo Brdo - Medakovo gradit će se sljedeći objekti: šest mostova, jedan manji tunel, pet podvožnjaka, jedan nadvožnjak, sedam hidrotehničkih objekata, dvije petlje, čeono i bočno naplatno mjesto te jedan centar za održavanje i kontrolu prometa na autocesti. Vrijednost ugovorenih radova iznosi 167 milijuna i 62.555 eura s PDV-om, a sredstva su osigurana u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije koja su osigurana u okviru agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za zapadni Balkan (WBIF). Planirani završetak radova je juli 2025. godine.