Novi prijedlog Udruženja njemačkih proizvođača automobila (VDA) zagovara potpunu zabranu prodaje fosilnih goriva u Evropskoj uniji od 2045. godine. I novi i stari automobili po tom prijedlogu više uopšte neće moći "raditi" na benzin ili dizel.

Evropska unija planira zabraniti prodaju novih automobila s motorima na unutrašnje sagorijevanje počevši od 2035. godine. Teoretski, od te godine će se prodavati samo automobili na električni pogon ili na vodonik, ali nisu sve zemlje članice pristale na taj plan.

Njemačka je, na primjer, izvršila pritisak na Evropsku komisiju da dozvoli prodaju automobila s termalnim SUS motorima nakon 2035. godine, pod uslovom da se pokreću na sintetička goriva. Nijemci velike nade polažu u obnovljiva goriva, koja bi mogla dati svoj doprinos u zaštiti klime.

Sada se pojavio novi, radikalni, prijedlog koji će uskoro biti žestoko osporavan u široj javnosti. Tačnije, Udruženje njemačkih proizvođača automobila (VDA) predlaže potpunu zabranu fosilnih goriva u Evropskoj uniji od 2045. godine u cilju smanjenja CO2, 10 godina nakon zabrane prodaje novih automobila sa SUS motorima.

Prema ovom planu, njemački proizvođači automobila žele da se zabrani prodaja benzina i dizela za nove i stare automobile kako bi vozači prešli na automobile na sintetička goriva.

Njemačka planira imati 15 miliona električnih vozila na svojim putevima do 2030. godine. Iste godine očekuje se da će na putevima biti 40 miliona vozila na benzin i dizel. Realna slika je ipak drugačija, s obzirom da upravo Njemačka bilježi najveći pad prodaje električnih vozila.