Volkswagen, najveći evropski proizvođač automobila, u saradnji s američkim Rivianom ulaže milijarde eura, a cilj je zajednički razvoj tehnike za buduće generacije e-automobila. Rivian je izazivač Tesle, a "cilj partnerstva je ubrzavanje razvoja softvera Volkswagen Grupe i Riviana", stoji u saopćenju koje su objavile dvije kompanije.

Kompanija iz njemačkog Wolfsburga s Rivianom želi utemeljiti Joint Venture, firmu, u kojoj bi obje strane imale podjednak vlasnički udio. Kooperacija obuhvaća područje razvoja softvera, kontrolnih računala, odnosno mrežne arhitekture. Ključni dio sporazuma: Volkswagen će za nova vozila u drugoj polovini ovog desetljeća prijeći na Rivianovu tehnologiju i softver.

Šef Riviana RJ Scaringe je tokom jedne telefonske konferencije naglasio da druga područja, poput baterija ili pogonske tehnologije, nisu dio partnerske saradnje dviju strana, prenosi Deutsche Welle.

Američki softver
VW bi zahvaljujući ovoj saradnji mogao uštedjeti puno novca u odnosu na razvoj tehnike u vlastitoj režiji. Do sada je njemački automobilski div segment razvoja softvera, odnosno tehnologije za e-vozila, povjerio svojoj kompaniji-kćeri Cariad. Ali je isto tako imao puno problema po tom pitanju.

Važna softverska rješenja nisu primjerice bila gotova na vrijeme pa su VW-ove kompanije Audi ili Porsche morale odgađati i prezentaciju i inauguraciju svojih novih modela na tržište. Po navodima lista Handelsblatt, Audi već dvije godine kaska s plasmanom novih modela u odnosu na izvorni vremenski plan.

"Zahvaljujući saradnji mi ćemo u svoja vozila moći brže integrirati bolja rješenja te s manjima troškovima", izjavio je šef Volkswagena Oliver Blume i dodao kako to jača tehnološki profil kompanije, odnosno konkurentnost VW-a.

Rivian je utemeljen 2009. godine, vrijednosni papiri te kompanije su izlistani na tehnološkoj burzi Nasdaq, gdje nominalno vrijedi oko jedanaest milijardi američkih dolara.

Istovremeno kompanija bilježi gubitke u poslovanju s električnim pick-up vozilima, odnosno e-terencima. Nakon objave dogovora s VW-om, vrijednost dionica je porasla za oko 42%, odnosno za ukupnu svotu od čak četiri milijarde dolara.