Svako je makar jednom zamišljao kako bi bilo to da mu "pare padnu sa neba" te da uživa u milionima. Neki su takvu sudbinu i doživjeli, međutim, nije iza toga uvijek bajkovita priča.


Italijan Clemente del Vecchio sa nepunih 20 godina postao je milijarder. Prema listi magazina "Forbes" njegova neto vrijednost iznosi skoro pet milijardi dolara.

Kako je Clemente postao milijarder

Clementeov otac, italijanski milijarder Leonardo Del Vecchio, bivši predsjednik kompanije „EssilorLukottica“, najveće svjetske kompanije za naočare, preminuo je u 87. junu 2022. godine. Njegovo bogatstvo od 25,5 milijardi dolara naslijedili su njegova supruga i šestoro djece, uključujući Clementea – koji je postao najmlađi milijarder na svijetu.


On je milijarder postao sa 18 godina, tako što je naslijedio 12,5 posto udjela u holding kompaniji svog oca – „Delfin“, sa sjedištem u Luksemburgu.

Del Vecchio, uprkos svom značajnom naslijeđu, navodno je fokusiran na svoje studije i lična interesovanja. Pokazao je veliko interesovanje za nauku i tehnologiju, izražavajući želju da pohađa koledž i nastavi karijeru u ovim oblastima.

Clemente Del Vecchio navodno posjeduje nekoliko luksuznih nekretnina u Italiji, uključujući vilu na jezeru Komo i stan u Milanu. Uprkos ogromnom porodičnom bogatstvu koje proističe iz Leonardovog carstva, koje je uključivalo kupovinu velikih brendova kao što su „Sunglass Hut“ i Rey Ban“, Clemente je ostao povučen i navodno nije direktno bio uključen u poslove svog oca.

Clementeov najstariji brat – Klaudio, postao je poznat javnosti nakon što ga je otac poslao u Sjedinjene Države sa 25 godina. Tokom narednih 15 godina je upravljao „Lukotticom“ u SAD i uspio je da dovede do značajnih akvizicija kao što je „LensCrafters“ za 1,4 milijarde dolara 1995. godine. Kasnije, 2001. godine, Klaudio je kupio „Brooks Brothers“ za 225 miliona dolara, ali se ta kompanija suočila sa finansijskim problemima i podnijela zahtjev za bankrot u julu 2020.

Drugi stariji brat Clementea, Leonardo Marija, uključen je u porodični posao, vodeći italijansku maloprodaju za „Luksotiku“.