Kad treba novac, zna se odakle će se uzeti. Kad treba ugušiti javnu riječ, također.

Još prije godinu Komisija za borbu protiv korupcije državnog parlamenta saopćila je da je jedna kompanija znala da će 2024-e dobiti posao baš u oblasti mjerenja gledanosti.

Banjalučka kompanija je, prema navodima Kantara, trebala završiti proceduru usklađenosti mjernih uređaja i pribaviti potrebne dozvole.

Nova direktorica Instituta za mjeriteljstvo Milica Ristović Krstić radi sve mimo procedure jer je kadar SNSD-a i samo pojedinim medijima treba namaknuti novac, kažu stručnjaci.

Stoga su mediji u sudskim procesima, u kojima zahtijevaju da se ispitaju njeni postupci, donesene odluke i mijenjanje pravilnika naprečac.

Usput rečeno, gledanost se ne mjeri, internacionalne kompanije će vjerovatno odbiti da se reklamiraju tamo gdje nema pouzdanih podataka, a štetu će trpjeti marketinške agencije, oglašivači i mediji.

Trebalo se i o tome na Vijeću ministara, ali je tačka skinuta s dnevnog reda.

(M.R.)