Niz australskih institucija i firmi, uključujući velike banke, medijske kuće i aviokompanije, saopćio je da imaju velike probleme u radu zbog velikog tehnološko-informatičkog kvara.
Aviokompanija Jetstar je prijavila probleme na aerodromu u Sydneyju, australski supermarketi navode da im blagajne ne rade, a televizijske mreže navode da im ne rade ključni informatički sistemi za grafiku.
Nekoliko sati prije nego što je Australija bila ozbiljno pogođena značajnim kvarom, nekolicina aviokompanija u SAD-u također je javila da su morali prizemljiti avione zbog IT problema.

Kako javlja CNN, niskotarifni avioprijevoznik Frontier Airlines i nekoliko njegovih konkurenata morali su prizemljiti avione na više sati nakon što je regulatorna agencija zaustavila polijetanja. Zabrana je ukinuta nakon nekoliko sati.
- Na naše sisteme trenutno utječe Microsoftov prekid rada, koji utječe i na druge firme - rekao je Frontier u izjavi na svojoj web stranici.
Savezna uprava za letove saopćila je da je Frontier od nje zatražio pauziranje odlazaka aviona širom Sjedinjenih Država. Ta aviokompanija je otkazala 131 let i odgodila 223 druga, što čini gotovo 30 posto ukupnih letova Frontier Airlinesa, objavljeno je na stranici FlightAware.
Uzrok prekida rada nije jasan, ali mnogi od pogođenih povezuju ga s Microsoftovim operativnim sistemima za računare.
U službenoj obavijesti o usluzi Microsoft 365 objavljenoj ranije na X-u ranije stoji: " istražujemo problem koji utječe na mogućnost korisnika da pristupe raznim aplikacijama i uslugama Microsoft 365".
U saopćenju za javnost, australska nadzorna agencija za kibernetičku sigurnosti objavila je da nema informacija koje bi upućivale da se radi o incidentu kibernetičke sigurnosti.

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL(Ilustracija)