Projekat LJETNA’25, koji je od 16. juna do 13. jula transformisao Ljetnu pozornicu na Ilidži u centralnu tačku sportskih, porodičnih i tehnoloških dešavanja, sinoć je uspješno završen. U velikom finalu FIFA Club World Cup™ 2025 između PSG i Chelsea FC, Ilidža je još jednom potvrdila da može parirati svjetskim gradovima kada je riječ o organizaciji događaja koji spajaju lokalno i globalno.

Tokom četiri sedmice, više hiljada posjetilaca uživalo je u direktnim prijenosima utakmica elitnog svjetskog klupskog takmičenja, besplatnim sportskim treninzima, nagradnim igrama, interaktivnim kvizovima, tehnološkim instalacijama i edukativnim sadržajima za djecu i mlade. Uz ekskluzivnu licencu DAZN-a, Ljetna pozornica bila je jedina lokacija u BiH s ovlaštenjem za prikazivanje svih utakmica prema najvišim FIFA standardima.

Posjetitelji su imali priliku osvojiti vrijedne nagrade poput i službene dresove reprezentacije BiH. Istovremeno, Hisense je na licu mjesta predstavio svoje inovativne proizvode, potvrđujući slogan kampanje Own the Moment – fudbal kao trenutak koji povezuje.

Četiri sedmice zajedništva, vrhunskih sportskih sadržaja na Ilidži

Posebnu pažnju publike privukla je i Racing Arena, gdje su najmlađi učili osnove esport utrkivanja, kao i besplatni Les Mills treninzi na otvorenom koje je predvodio licencirani instruktor Alen Gluho. Ovakvi sadržaji dodatno su učvrstili poziciju Ilidže kao prostora susreta, pokreta i inovacija.

Kroz LJETNA’25, Ilidža je pokazala da može biti više od turističke destinacije. Može biti simbol savremenog urbanog života i inkluzivne zajednice. Ovaj projekat je početak šireg plana oživljavanja javnih prostora kroz tehnologiju, sport i kulturu - poručili su iz Laboratorija za inovacijska rješenja, jednog od glavnih organizatora projekta.