Ovu formu džihada komentatori Kur'ana prepoznali su u sljedećim kur'anskim ajetima: A onaj ko se bori, bori se samo za sebe. Sura Ankebut, šesti ajet. To jeste, ko radi dobro djelo, radi ga za sebe, za svoju korist. Zatim, oni koji budu vodili džihad zbog nas, također sura Ankebut, 69. ajet, to jeste, oni koji budu radili u ime Božije. I treći ajet, sura Hadž, 78. ajet: I borite se, Allaha radi, istinski. Oba ova ajeta iz sure Ankebut, što znači Pauk, šesti ajet i 69, u kojima se spominje ovaj termin džihad, objavljena su u Meki. Znači, mnogo prije negoli je muslimanu bio dopušten onaj džihad oružjem.
Otuda su komentatori Kur'ana uočili da se u ova dva ajeta misli na džihad djelom, a ne na džihad oružjem. Komentator Zamašeri, šesti ajet sure Ankebut: A onaj ko se bori, bori se samo za sebe, tumači u smislu borbe protiv samoga sebe, protiv svoga šejtana. Dok u tumačenju 69. ajeta: One koji se budu radi Nas borili, on kaže da je upotrijebljen glagol vodili džihad, bez ograničavanja njegovog značenja objektom, u izvorniku, da bi se tako značenjski obuhvatilo sve ono protiv čega je nužna borba protiv duše koja je sklona zlu, protiv šejtana, protiv neprijatelja itd. Komentator Bejdavi, također, šesti ajet sure Ankebut, tumači u značenju borbe protiv samoga sebe, dok u 69. ajetu sure Ankebut tom ajetu daje šire značenje ili pojmu džihad - borba protiv vanjskih i unutrašnjih neprijatelja svih vrsta.

Spomenut ću i komentatora Ibn Atilju, koji kaže da su ajeti sure Ankebut objavljeni u Meki prije propisivanja onog uobičajenog oružanog džihada. Budući da je riječ o ajetima iz mekanskog perioda, definitivno je da se opredjeljujemo za mišljenje onih komentatora Kur'ana koji kažu da se ovi ajeti razumiju u značenju džihada djelom. Ovu formu džihada razumijevamo kao najširu moguću formu džihada.

Fatić: Čitav život je jedna forma džihada, borbe protiv zla u sebi

Zapravo, čitav naš život jeste neka forma džihada, odnosno napora, truda, borbe da se živi sukladno Božijoj volji. Klanjati pet dnevnih namaza, postiti ramazan, pošteno trgovati, isplaćivati radnicima plaću, raditi svjesno i savjesno jeste, zapravo, forma džihada.

I ovu formu džihada bismo mogli nazvati i personalnom formom džihada.
Znači, vjernički život jeste život u džihadu, odnosno život prožet konstantnim džihadom.