Gotovo svi se pokreću elektromotorima, idealnim za kretanje po gradu. Međutim, neki od njih poput francuskog Ligiera JS50, postoje i u dizelskoj verziji.
Ovo je slučaj obnovljenog Ligiera JS50, koji sada ima Euro5+ odobrenje zahvaljujući novom REVO D+ dizel motoru od nepunih 500 “kubika”, koji se pridružuje električnoj verziji predstavljenoj na Sajmu automobila u Parizu 2024. godine.
Ovaj minijaturni dizelaš je u skladu s Euro 5+ regulativom, koja je već na snazi od januara 2025. godine, a dizajniran je da ponudi nisku potrošnju goriva, smanjene vibracije i mnogo niži nivo emisija nego prije. Prema podacima koje je deklarisao proizvođač, prosječna potrošnja je zapravo oko tri litra na 100 pređenih kilometara, s ukupnim dometom većim od 500 km zahvaljujući rezervoaru na nivou motocikla od 17 litara.

Francuski mikroautomobil ostaje vjeran svom originalnom receptu, s dužinom od 2,95 metara, visinom od 1,50 i širinom od nešto manje od jednog i po metra. Uprkos ovim skromnim brojkama, prtljažnik dostiže maksimalni kapacitet od 471 litara, što ga čini jednim od najizdašnijih u kategoriji.
S tehničke tačke gledišta, Ligier JS50 je odobren kao laki kvadricikl - kategorija L6. Stoga se može voziti s AM dozvolom od 14. godine zahvaljujući maksimalnoj brzini ograničenoj na 45 km/h, poštujući saobraćajne propise. Zbog toga je popularan među tinejdžerima.

Cijena počinje od 14.499 eura. Kupci kojima ne odgovara dizel, tu je i električni model, s autonomijom od 192 km i početnom cijenom od 15.699 eura.