Nakon pritužbi građana Kaknja na retroaktivnu naplatu komunalnih usluga JP 'Vodokom', Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača BiH dopisom se obratila Općinskom vijeću Kakanj navodeći da se sporna odluka ne može primjenjivati retroaktivno.
Istovremeno, ombudsman od JP 'Vodokom' zahtijeva izjašnjenje po ovom pitanju.
U protivnom, nalaže se JP 'Vodokom' da izvrši ispravku obračuna prema korisnicima, te koriguje cijene i vrati novac.
Skupština JP 'Vodokom' Kakanj je 8. februara usvojila Odluku o visini cijena komunalnih usluga kojom je cijena vode povećana za 58 posto, a odvoz otpada i kanalizacije za 38 posto. U odluci je navedeno da se počinje primjenjivati nakon što Općinsko vijeće da svoju saglasnost.
Općinsko vijeće Kakanj je na sjednici 27. februara većinom glasova dalo saglasnost na odluku, čime je počela njena primjena.
Međutim, JP 'Vodokom' Kakanj je cijene komunalnih usluga za februar obračunao retroaktivno.
Zbog toga se u sve uključila Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, koja je utvrdila povredu prava potrošača iz Zakona o zaštiti potrošača BiH, piše Inforadar.com.