Ograničenje brzine od 30 km/h pokazalo se vrlo učinkovitom mjerom u smanjenju prometnih nesreća i smrtnih slučajeva. U talijanskom gradu Bologni, gdje je ograničenje uvedeno 1. jula 2023., smrtnost na cestama prepolovljena je. U Walesu je smanjenje ograničenja brzine na 32.5 km/h (20 mph) dovelo do trećine smanjenja smrtnih slučajeva i teških nesreća.
Govoreći u Evropskom parlamentu, zastupnik Evropske komisije za klimu, nultu neto stopu emisije i održivi rast Wopke Hoekstra istaknuo je važnost uvođenja nižih ograničenja brzine u 40 evropskih gradova. Prednosti takvih mjera idu dalje od sigurnosti na cestama. U Bruxellesu je zagađenje bukom prepolovljeno kada je ograničenje brzine smanjeno s 50 na 30 km/h. Niža ograničenja brzine također su dovela do finansijskih ušteda, velški vozači, na primjer, štede oko 50 funti godišnje na premijama osiguranja. Osim toga, smanjenje brzine potaknulo je vožnju biciklom, javnim prijevozom, hodanje… Sve su to argumenti Evropske komisije.
Istraživanja Georgea Yannisa i Eve Michelaraki s Nacionalnog tehničkog univerziteta u Ateni sugeriraju da ograničenja od 30 km/h povećavaju ukupnu učinkovitost cesta, što dovodi do kraćeg vremena putovanja. Ideja je da države članice EU trebaju osnažiti lokalne političare da uvedu niža ograničenja brzine gdje je to prikladno. Usmjeravanje finansiranja EU-a na projekte s brzinom od 30 km/h u sljedećem budžetu moglo bi ubrzati ove prednosti, čineći evropske gradove sigurnijima, tišima i učinkovitijima.