Prema informacijama koje su otkrili uposlenici, kompanija je zatražila od radnika na proizvodnoj traci Modela Y da uzmu sedmicu odmora ili da se prijave za dužnosti čišćenja i obuke. Sličnu direktivu su dobili i radnici na proizvodnoj traci Cybertrucka, kojima je rečeno da "odmore" tokom posljednje sedmice maja.

Model Y je Teslin najprodavaniji automobil, a ove "prilagodbe proizvodnje" su zabrinjavajuće. Uposlenici su naveli da je pauza duža nego što je uobičajeno, neki izvori tvrde da je došlo do smanjenja prekovremenih sati, dok drugi tvrde da je menadžment zabranio prekovremene sate. Ove informacije su stigle nakon izvještaja o nedosljednim radnim rasporedima u fabrici u Austinu od februara, gdje su neki radnici tvrdili da su više puta ranije poslani kući.

Ovo nije prvo prilagođavanje proizvodnje u Austinu. Prošle godine je radnicima na proizvodnoj liniji Cybertrucka rečeno da ostanu kući nekoliko dana. To se dogodilo uprkos činjenici da je Cybertruck prodajom nadmašivao sve ostale električne pickupe u SAD-u. Potražnja za kontroverznim vozilom je očigledno značajno opala nakon početne pompe.

Pauzirana proizvodnja Teslinog Modela Y i Cybertrucka

Direktor Tesle Elon Musk je ranije prognozirao godišnju narudžbu od 250.000 primjeraka Cybertrucka, no stvarne brojke prodaje daju drugačiju sliku. Kasnije su očekivanja ublažena te je postavljen cilj na 120.000 primjeraka, no i to se čini veoma ambicioznim.

Podaci Cox Automotivea pokazuju da je kompanija Tesla prodala 38.965 primjeraka Cybertrucka prošle godine, dok je prodaja u prvom kvartalu ove godine dostigla 6.406 primjeraka, što je značajan pad u odnosu na treći i četvrti kvartal 2024. godine tokom kojih je prodaja bila dvostruko veća od tog broja.

Činjenica da Model Y, Teslin glavni izvor prihoda, prolazi kroz pauzu u proizvodnji, ukazuje na ozbiljne probleme s potražnjom. Čak i s osvježenim Modelom Y, koji je sada u proizvodnji, kompanija se suočava s poteškoćama. Tokom prošle godine je kompanija Tesla zabilježila pad isporuka na globalnom tržištu od 13 posto, što je najgori rezultat posljednje dvije godine. U SAD-u je prodaja pala za 5,6 posto, dok je ukupna automobilska industrija zabilježila rast prodaje od 7,3 posto.