Blokade državnih granica zasad neće biti. Rezultat je to sastanka bh. prijevoznika tereta s nadležnima. Rokovi su produženi.
Zahtjevi prijevoznika su poznati odranije i od državnih institucija se traži reforma sistema licenciranja prijevoznika, smanjenje troškova poslovanja kroz model povrata dijela akciza, rasterećenje administrativnih procedura, zaštita prava profesionalnih vozača iz BiH u EU...
Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Edin Forto održao je danas u Sarajevu sastanak sa predstavnicima prijevoznika okupljenih oko Konzorcija Logistika BiH sa kojima je razgovarao o aktuelnoj problematici domaćih prijevoznika tereta.
Loši uvjeti rada s kojima su suočeni bh. prijevoznici samo jer su državljani BiH i zbog nemara domaćih političara još jednom su ponovljeni. Od čekanja nekoliko sati na granicama do hapšenja. Ali strpljenja je sve manje.
Vlibor Peulić, glavni koordinator Konzorcijuma "Logistika BiH", kaže da će u petak imati sjednicu na simboličan datum 9.maja kada upravni odbor donosi odluku pri čemu 1500 voznih jedinica stoji u tom odboru.
Dodao je da će Upravni odbor Logistike BiH u petak biti informisan o zaključcima ovog kao i sastanaka koje su ranije imali sa ministrom vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Stašom Košarcem, te predstavnicima DEI, Ureda za veterinarstvo i UIO.
Naši vozači su najlošije tretirani u EU, postoje slučajavi da nas hapse i deportuju – naveo je Peulić.
Dodao je da je transportna industrija ranije ispunila zahtjeve koji su dosad traženi od EU, te da postoje jednostavna tehnička rješenja.
Imamo pametne tahografe u kojima možemo u sekundi evidentirati koliko je naš vozač boravio u EU. Kad bi se to tehnički primijenilo mi ne bismo imali problem sa boravkom – dodao je Peulić.
Istakao je kako je njihov osnovni cilj da se napravi što bolji ambijent, da lanci snabdijevanja ne potpadnu pod transportne kompanije koje nemaju sjedište u BiH, kao i da se zadrže mladi ljudi u zemlji.