Jedna od dionica autoceste na Koridoru 5C koje su u izgradnji je Vranduk - Ponirak. Radi se o dionici koja se gradi između Zenice i Tešnja. Ugovor o izgradnji je potpisan je 15. maja 2019. godine, a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH).

Vrijednost ugovora je 76,5 miliona eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).

Pogledajte kako teku radovi na 'najopasnijoj' dionici na Koridoru 5C

Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca, odnosno avgust 2021. godine, koji je davno probijen, a fotografije na kojima se može vidjeti kako teku radovi na ovoj dionici objavile su Autoceste FBiH.

Ukupna dužina dionice prema projektu iznosi 5,3 kilometra. Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 (L=390 m) i Vranduk 2 (L=340 m) koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk (L=400 m) te tri manja vijadukta ukupne dužine 300 m.

Pogledajte kako teku radovi na 'najopasnijoj' dionici na Koridoru 5C

Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine.

Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.

Pogledajte kako teku radovi na 'najopasnijoj' dionici na Koridoru 5C

Neki su je stoga prozvali i “najopasnijom” dionicom na autoputu. Naravno, to se odnosi samo na nepovoljne uslove prilikom gradnje odnosno veoma strm i nezgodan teren za upravljanje teškim mašinama, a ne na uslove buduće vožnje koja će biti u potpunosti bezbjedna, piše BiznisInfo.