Dok je trajala protestna vožnja i defile, čule su se jasne poruke i konkretni zahtjevi. Prevoznici su zatražili rješavanje problema uz poruku- Dosta je bilo. Dosta, jer nismo turisti nego vozači - prevoznici, koji zaslužuju jednak tretman kao kolege iz Evropske unije.

U petak očekuju sastanak s ministrom Košarcem. Ukoliko do njega ne dođe kažu da imaju plan B. Francuski model i potencijalne blokade granica.

Na satu bh. prijevoznika odavno je prošlo 5 do 12. Upozoravali vlast, tražili rješenja, ali uzalud. Nakon defilea izgledna je i blokada cesta i granica BiH, naravno ukoliko političari i nadležni po navici ostanu gluhi na zahtjeve. Gorućih zahtjeva je više, lista duga ali je prioritet jedan.

Da mu je stalo do dostojanstva radnika, prijevoznika, građana, ministar Forto danas bi barem svojim prisustvo bio uz njih. Ali to nije bio slučaj. Istina, na obećanjima je jači pa je u potrazi za rješenjima obećao sedmične razgovore s predstavnicima Konzorcijuma. Sada je na potezu ministar SNSD-a Košarac. Koliko će sluha imati odredit će mnogo toga. Na tasu dostojanstvo radnika ili blokade.

Hitrost nije vrlina bh. vlasti, ali ukoliko ne dođe do pomaka aktivna blokada stupa na snagu 28. aprila. Kažu, dosta je bilo čekanja. A čekaju prevoznici i po 15-20 sati na granici samo zato što su iz BiH i zbog nemarnosti nadležnih.

Samo jedan od razloga zbog čega se bh. građani odriču svoje zemlje i državljanstva. Jer, One koje su birali krasi nemarnost. Najbolji dokaz njihovog nerada su blokade računa, dugovi koji se broje u milionima, i potencijalne blokade i kopna i aviosaobraćaja. Danas se za svoja prava borili prijevoznici, sutra već čuvari bh. neba. U BiH od kopna do neba sigurnosti nema, ali zato problema ne manjka. Alarmantna situacija, ali u Vijeću ministara uzbune nema. Zasjeda se jednom sedmično bez konkretnog ishoda. Jer sve političke igrice i trgovine idu na račun države.

Više u prilogu Mime Golubić.