To je važno, jer zimske gume s mekšom smjesom i zimskim uvjetima prilagođenoj strukturi gazne plohe na povišenim temperaturama lošije prianjaju i brže se troše.
Automobil sa zimskim gumama na visokim temperaturama se lakše zanosi, ima duži zaustavni put, a gume se brže troše te se istodobno povećava potrošnja goriva. Ali problem nije u prijelaznom razdoblju, od sredine aprila do sredine maja.
Još ima vremena za izmjenu i početkom maja se smanjuju gužve u vulkanizerskim servisima. Stoga je preporučljivo to napraviti u narednih četiri dana, kako ne bi automobilom sa zimskim gumama došli u uvjete velikih vrućina, kad se ugrožava sigurnost i ubrzava habanje gume (što je loše za njihovu sljedeću zimsku sezonu).
No, treba voditi računa da je vožnja sa zimskim gumama iza 15. maja kažnjiva u zemljama Europske unije, posebno u Italiji.
Pri izmjeni guma preporučljivo je provjeriti stanje gazne plohe skinutih guma, bez obzira mijenjate li ih na istim ili posebnim naplacima. Naime, trošenje gume ukazuje na podešenost geometrije točkova i ispravnost tlaka u gumama.