Na osnovu anonimne krivične prijave dostavljene Kantonalnom tužilaštvu u Sarajevu, postupajući tužilac zatražio je od Vlade Federacije BiH pojašnjenje u vezi s imenovanjem Sanjina Ramezića i Slobodana Kadijevića za vršioce dužnosti članova Uprave Javnog preduzeća Međunarodni aerodrom Sarajevo.

Prema navodima iz prijave, kako piše Faktor, imenovani navodno ne ispunjavaju uslove propisane članom 38. Statuta preduzeća. Zbog toga je Tužilaštvo od Vlade FBiH zatražilo da dostavi informacije o kriterijima na osnovu kojih je data saglasnost za njihovo imenovanje.

V.d. direktor Međunarodnog aerodroma Sarajevo, Sanjin Ramezić, gostovao je jučer u emisiji „Dobar dan, BiH“, gdje je govorio o navodima vezanim za Statut preduzeća.

Kako je naveo, netačne su tvrdnje da je nešto urađeno mimo zakonske procedure ili bez saglasnosti nadležnog federalnog ministarstva.

Statut, kao najviši formalni dokument po kojem aerodrom radi, usvaja i donosi Vlada FBiH putem Federalnog ministarstva prometa i komunikacija. Ukoliko bi nešto bilo urađeno bez saglasnosti, ne bi ni moglo biti usvojeno. S druge strane, tačno je da postoje određene istražne radnje, ali ne bih rekao da su one „opsjele“ aerodrom. Vjerujemo da nadležna institucija radi svoj posao u skladu sa zakonom i procedurama. Te aktivnosti započete su početkom godine, ali ne radi se ni o čemu spektakularnom – naveo je Ramezić.

V.d. direktor Aerodroma Sarajevo Ramezić o imenovanju: Sve po zakonu i uz saglasnost Vlade FBiH

Na pitanje odnose li se te istražne radnje na imenovanje menadžmenta, Ramezić je kazao da je promjena Statuta, koju je usvojilo Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, bila proceduralno predviđen čin s ciljem unapređenja poslovanja aerodroma.

Infrastrukturni razvoj zahtijeva određene proceduralne, formalne i statutarne izmjene. Aerodrom koji ima milion ili dva miliona putnika godišnje nije isti i mora se prilagođavati. Razlozi za promjenu Statuta bili su usklađivanje s važećim zakonima, posebno sa Zakonom o javnim nabavkama. Također, uvedene su nove djelatnosti koje Statut zahtijeva, a time su unaprijeđeni i uslovi vezani za poslovanje i izbor menadžmenta. Prvi put su ti uslovi usklađeni s praksom drugih međunarodnih aerodroma u regiji, poput Tuzle, Banje Luke, Mostara i Podgorice. To je ujedno i jedini aerodrom koji nije ušao u proces privatizacije – pojasnio je Ramezić.