Dok tražite hranu, toalet papir, kućnu hemiju ili slično, vjerovatno ste svjesni da postoje sitne prevare kojima se prodavci služe da bi vas duže zadržali i „natjerali“ da kupite još nešto. Jedan od tih trikova je i sam objekat i njegova veličina, kao i činjenica da veliki marketi nemaju prozore.

Prvi razlog je jednostavan i nema toliko veze sa trikovima – hrana, slatkiši i druge stvari ne bi trebalo da budu izloženi direktnoj sunčevoj svjetlosti.

Ali, drugi je, naravno, osmišljen zbog kupaca. Nema prozora da ne biste mogli da gledate napolje.

Znate li zašto supermarketi nemaju prozore? Dva su glavna razloga

Zašto je tako? Pa, možda vam nešto odvuče pažnju, pomislite da bi trebalo da požurite, vidite da je počela da pada kiša i ubrzate se da biste stigli kući…Ideja prodavnice je da ostanete što duže, kupite što više i potrošite maksimalnu svotu novca.