OMBUDSMANI PODRŽAVAJU DONOŠENJE ZAKONA O SUĐENJU U RAZUMNOM ROKU

Ombudsmani Bosne i Hercegovine Ljubinko Mitrović, Jasminka Džumhur i Nives Jukić pozdravljaju Prijedlog zakona o zaštiti prava na suđenje u razumnom roku, koji je Vlada Federacije Bosne i Hercegovine po hitnom postupku proslijedila u parlamentarnu proceduru.

Ombudsmani su u prethodnom periodu, ne samo kroz godišnje izvještaje, već i druge aktivnosti ukazivali na veliki broj predmeta koji čekaju na rješavanje, a nalaze se pred sudovima u Bosni i Hercegovini.

Ombudmani su do tih saznanja došli postupajući po žalbama građana i po službenoj dužnosti, u kojima su najčešće utvrđuje da li je, u postupcima pokrenutim pred sudovima u Bosni i Hercegovini, došlo do kršenja člana 6. Evropske konvencije o zaštiti ljudskih prava i osnovnih sloboda, kojim se garantuje pravo na postupak pred nezavisnim i nepristrasnim sudom, ustanovljenim na osnovu zakona, pravo na efektivan pristup tom sudu, kao i pravo na fer i javno saslušanje u razumnom roku. Pravo na postupak pred sudom u razumnom vremenu je neodvojivi dio prava člana 6 Evropske konvencije.

-Uvažavajući činjenicu da je sudska vlast garant primjene zakona i najznačajnija u zaštiti prava i sloboda građana, Ombudsmani smatraju da donošenje Zakona o zaštiti prava na suđenje u razumnom roku sigurno doprinosi jačanju principa vladavine prava te zaštite pojedinca u ostavrivanju ljudskih prava – saopćeno je iz Institucije Ombudsmana za ljudska prava Bosne i Hercegovine.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

BBI BANKA NAGRAĐUJE ZA UKAZANO POVJERENJE NOVIM PROGRAMOM LOJALNOSTI

0
U središtu pažnje BBI Banke nalaze se njeni klijenti koje i nagrađuje za ukazano povjerenje. Upravo za njih pripremila je poseban paket pogodnosti kojima se postojećim klijentima zahvaljuje na odanosti, dok novim klijentima na ovaj način izražava srdačnu dobrodošlicu.