KAKO BRZO IZGUBITI KILOGRAME: TRI JEDNOSTAVNA KORAKA KOJA DOKAZANO DJELUJU

15 feb | 23:44

Postoji puno načina kako možeš brzo izgubiti veliki broj kilograma. Međutim, većina njih će te učiniti gladnom i nezadovoljnom. Ako nemaš željeznu snagu volje, onda će glad prouzrokovati da brzo odustanete od tih planova.Zato slijedi ove savjete s Healthlinea jer će ti oni pomoći da:Značajno smanjiš apetit.



  • Brže izgubiš na težini i to bez gladovanja.
  • Poboljšaš svoj metabolizam.
  • Smanji unos šećera i škroba


Najvažnije je smanjiti količinu šećera i škroba (ugljikohidrata). Kada to učiniš, tvoja razine gladi se smanjuje i na kraju jedeš puno manje kalorija. Umjesto spaljivanja ugljikohidrata za energiju, tvoje se tijelo počinje hraniti pohranjenom masnoćom. Još jedna korist od rezanja ugljikohidrata je da snižava razinu inzulina pa bubrezi izbacuju višak natrija i vode iz tvoga tijela. Time se smanjuje i nadutost. Osobe koje jedu puno ugljikohidrata i slatkiša mogu u prvom tjednu izgubiti i nekoliko kilograma. Iako se uglavnom radi o gubitku vode, čovjeka veseli.



Ukratko: Izbacivanje šećera i ugljikohidrata regulirat će ti nivo šećera u krvi, zbog čega će ti se smanjiti apetit te ćeš gubiti kilograme.

Jedi bjelančevine, masti i povrće

Svaki obrok treba sadržavati proteine, maste i povrće. Ako budeš pripremala obroke na ovaj način automatski ćeš unositi znatno manje ugljikohidrata.

Izvori proteina

  • Meso: govedina, piletina, svinjetina, janjetina itd.
  • Riba i morski plodovi: losos, pastrva, škampi itd.
  • Jaja: Cijela jaja sa žumanjkom su najbolja.


Dijete s visokim sadržajem proteina također mogu smanjiti žudnju i opsesivne misli o hrani za 60%, smanjiti želju za noćnim grickanjem za polovicu, a tako možeš pojesti oko 400 kalorija manje dnevno. I to sve samo dodavanjem proteina. Kada je u pitanju gubitak težine, protein je kralj hranjivih tvari.

  • Povrće s niskim udjelom ugljikohidrata
  • Brokula
  • Cvjetača    
  • Špinat   Rajčice    
  • Kelj    
  • Prokulice    
  • Kupus    
  • Blitva    
  • Zelena salata    
  • Krastavac    


Nemoj se bojati ugljikohidrata iz navedenog povrća, slobodno napuni tanjur. Prehrana koja se temelji uglavnom na mesu i povrću sadrži sva vlakna, vitamine i minerale koje trebaš za zdravlje.



Izvori masti

  • Maslinovo ulje
  • Kokosovo ulje
  • Avokadovo ulje


MaslacNemoj se bojati jesti masnoće jer one te drže sitom.

Ukratko: Neka ti se svaki obrok sastoji od proteina, masti i ugljikohidrata iz povrća. To će te dovesti do toga da ćeš unositi od 20 do 50 posto ugljikohidrata dnevno pa nećeš upadati u krize zbog osjećaja gladi.

Diži utege tri puta sedmično

Ne moraš vježbati kako bi smršavjela na ovom planu, ali se preporučuje. Najbolje je otići u teretanu 3-4 puta tjedno. Napravi zagrijavanje i zatim diži utege. Ako nikad nisi išla u teretanu, pitaj trenera za savjet. Podizanjem težine spalit ćeš mnogo kalorija i spriječiti usporavanje metabolizma, što je uobičajena nuspojava gubitka težine.

Istraživanja na dijetama s niskom razinom ugljikohidrata pokazuju da čak možeš dobiti malo mišića dok gubiš značajne količine masnog tkiva. Ako dizanje utega nije opcija za tebe, onda će ti biti dovoljno da radiš neke kardio vježbe kao što su hodanje, trčanje, biciklizam ili plivanje.

Ukratko: Najbolje je da radiš neki trening snage kao primjerice dizanje utega. Ako ne voliš takav tip treninga i kardio je dobra opcija.



(Hayat/Foto: Ilustracija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE