FACEBOOK PADA, INSTAGRAM RASTE

29 maj | 20:10

Jedna od prošlogodišnjih rezolucija Marka Zakerberga – koja se izgubila među brojnim skandalima s privatnosti i bezbjednosnim propustima u njegovoj društvenoj mreži, odnosila se na povećanje dobrobiti za korisnike Facebooka te je promjenom algoritma želio smanjiti pasivno vrijeme koje se provodi na Facebooku klikanjem na senzacionalističke naslove i gledanjem videozapisa. Tada je naglasio kako bi se to moglo negativno odraziti na posjećenost Facebooka, a usporedno s tim i na smanjenje zarade od oglašavanja.

Čini se kako su se takve promjene zaista odrazile na vrijeme korištenja Facebooka pa su tako, prema istraživanju eMarketera za SAD, u 2018. korisnici provodili 3 minute manje na ovoj mreži nego godinu ranije – 38 minuta. Iz ove kompanije očekuju da će Amerikanci i ove godine provoditi 38 minuta dnevno na Zakerbergovoj mreži, dok su ranija predviđanja govorila o 40 minuta, dok će tokom sljedeće dvije godine to vrijeme dodatno pasti na 37 minuta.

Što se Snapchata tiče, ranija su predviđanja govorila o povećanju vremena kojeg će Amerikanci provesti s ovom aplikacijom, no nakon turbulentne prošle godine obilježene ponajviše problemima s redizajnom aplikacije, sada se očekuje da će to vrijeme stagnirati i biti jednako ove i sljedeće godine, kao što je bilo i prošle godine – 26 minuta, umjesto ranije predviđenih 28 minuta dnevno.

Dok su Facebook i Snapchat u padu, korisnici više vremena provode gledajući i objavljujući fotografije i videozapise na Instagramu te će prosječno vrijeme koje Amerikanci dnevno provode s ovom mrežom porasti na 27 minuta ove godine i do 2021. svake će se godine povećavati za jednu minutu, predviđaju u eMarketeru.



(Hayat / Foto: Ilustracija)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE