OVO JE NAJBOLJA I NAJGORA HRANA ZA VAŠU VAGINU

12 sep | 16:15


Kao što prehrana utječe na kosu, kožu, nokte i sve ostalo u tijelu, tako ima utjecaj i na vaginu. Nije svejedno šta jedete i pijete, želite li da bude manje podložna infekcijama i suhoći.



Nešto od onoga što konzumirate koristi vašoj vagini, a nešto joj šteti, pa pripazite ukoliko želite da bude zdrava, prenosi portal 24 sata.

Običan jogurt osim što je bogat kalcijem i proteinima, to je i probiotik, što znači da sadrži zdrave bakterije. Radi se o bakterijama Lactobacillus acidophilus koje pomažu u održavaju pravilne razine pH u vagini. Time se smanjuje rizik infekcije uzrokovane gljivicom Candida. U probiotičku hranu spadaju i kiseli kupus te kefir.

Sok od brusnice je dobar za sprečavanje ili ublažavanje infekcija mokraćnog sistema. Međutim mnogi kupovni sokovi sadrže šećer što im smanjuje učinkovitost.

- Umjesto toga birajte koncentrirani sok od brusnice, ako ste skloni takvim infekcijama - objašnjava dr. Alyssa Dweck iz New Yorka, koautorica knjige 'The Complete A to Z for Your V'.


Dodaje kako postoji određeni sastojak u koncentriranom soku brusnice koji mjehur čini otpornijim na E.coli, bakteriju koja je povezana s najčešćim tipom infekcije.

Voda. Dobra hidratacija pomaže jačanju energije i boljoj cirkulaciji, a to pomaže i vagini. Dr. Dweck savjetuje ženama koje imaju problema sa suhoćom spolovila da dnevno popiju šest do osam čaša vode.

Čaj od đumbira. Studija objavljena u časopisu Journal of Alternative and Complementary Medicine otkrila je da je đumbir jednako učinkovit kao ibuprofen za ublažavanje bolnih grčeva povezanih s menstruacijom. Iako se studija koncentrirala na kapsule đumbira, jednako je učinkovit i čaj od svježeg korijena đumbira. Stavite dvije žlice ribanog korijena u vruću vodu i ostavite da stoji 15 minuta.

Soja. Proizvodi koji sadrže soju sadrže izoflavone koji oponašaju estrogen u tijelu - kaže dr. Dweck. Dodaje da, iako znanost to ne dokazuje, neki stručnjaci smatraju da biljni estrogeni mogu imati sličan učinak kao i estrogen kojeg žene proizvode prirodno, što ublažava suhoću vagine uzrokovane hormonalnim promjenama.

Slatkiši. Komad crne čokolade može biti od koristi kada je ublažavanje PMS-a u pitanju. Ali, konzumacija veće količine šećera ne djeluje dobro na vaginu.

- Žene sklone gljivičnim infekcijama trebale bi smanjiti konzumaciju šećera i voća, jer to potiče razmnožavanje gljivica u vagini jer im odgovara vlažno i slatko okruženje - objašnjava dr. Leena Nathan sa Medicinskog centra Ronald Reagan UCLA.


Alkohol Kao i šećer, i alkohol može potaknuti razmnožavanje gljivica u spolovilu, a može i pogoršati menstrualne grčeve. Pokoja čašica je u redu, ali ne treba pretjerivati, otkriva portal health.com.



(Hayat/ Foto: Pixabay)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE



KOMENTARI