TUZLANSKA PANONSKA JEZERA TOKOM LJETNE SEZONE POSJETILO 400.000 GOSTIJU

13 sep | 16:27


Ovogodišnja ljetna turistička sezona  na kompleksu tuzlanskih slanih jezera „Panonika“ bila je veoma  uspješna, a zvanično je završena 11. septembra.

Tokom protekle ljetne sezone Panonska jezera je posetilo više od 400.000 gostiju uzimajući u obzir posjete gostiju sa sezonskim, mjesečnim i sedmičnim ulaznicama,   a prodato  je 334.915 ulaznica svih kategorija, potvrdio je Feni direktor JKP Panonika, Maid Porobić.

Ocijenio je da je protekla sezona bila izuzetno uspješna, naglasivši  da su u ovoj sezoni ostvareni  rekordni finansijski prihodi.

Tokom  ljetne sezone na ovom kompleksu  radno je  angažovano 175 radnika. Pored uposlenih 23 radnika  na neodređeno vrijeme, angažirano je 113 radnika na određeno vrijeme s različitim periodima trajanja ugovora  i indirektno 40 radnika na poslovima spasilačko-redarske službe i službe hitne pomoći.

Porobić ističe da je  nastavljen trend rasta broja gostiju iz cijele BiH, susjednih i evropskih zemalja.

- S obzirom na nepovoljne vremenske prognoze do kraja mjeseca, niske jutarnje temperature i velike troškove održavanja kompleksa jezera u punom kapacitetu, odlukom  Uprave "Panonike"  d.o.o. kompleks tuzlanskih slanih  jezera   11. septembra zvanično je  završio ovogodišnju ljetnu sezonu- dodaje Porobić.


Kompleks "Panonskih jezera" od jučer je  otvoren za slobodan ulaz, šetnje i rekreaciju ali ne i za kupanje, s  obzirom na to da je završeno održavanje i  filtriranje jezerske vode u punim kapacitetima.



   (Hayat/Foto: Arhiv)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE



KOMENTARI