12 PRAVILA ZA ISTRAJNO VJEŽBANJE I MRŠAVLJENJE

12 okt | 22:45


Adam Gilbert je pokretač online programa kojim pomaže ljudima koji imaju problema sa istrajnošću prilikom držanja dijete i vježbanja, motivišući ih da se potrude u želji da smršaju i da urade sve što je potrebno da to i ostvare.

On već 10 godina uči ljude da razvijaju zdrave načine ponašanja i vježbanja. Naročito se bavio psihološkim razlozima zbog kojih ljudi ne vježbaju onoliko koliko znaju da bi trebalo ukoliko žele da smršaju, prenosi B92.

Ovo su 12 Adamovih savjeta za koje kaže da su mnogo pomogli njegovim klijentima:

1. Počnite sa malim

Vežbe treba da budu podnošljive. Kada počinjete sa vJežbanjem nemojte da se preforsirate. Deset minuta vježbi koje stvarno uradite, bolji su nego 'savršeno' vježbanje koje izbjegnete.

2. Držite se pravila '10 minuta'

Najteže je početi, zato krenite sa vježbanjem od '10 minuta'. Ako vam je to dovoljno i hoćete da prestanete, možete. Ljudi se, međutim, tada obično osjete dobro, pa često nastave.

3. Uparite vježbe sa još nečim omiljenim

Ostavite omiljenu muziku da je slušate dok vježbate, ili planirajte vježbanje uz neku omiljenu emisiju ili seriju/film.

4. Shvatite tuš kao nagradu

Tuširate se svaki dan, pa onda i vježbajte svaki dan. Tuširanje blagotvorno djeluje na tijelo poslije vježbanja.

5. Nemojte da se preforsirate

Prekinite sa vježbanjem prije nego što se potpuno iscrpite. Čak i ako uživate u vježbi, prestanite dok se osjećate dobro.

6. Ne preskačite ponedjeljak

Vježbanje ponedeljkom određuje ritam vježbanja tokom cijele nedjelje. Ako preskočite ponedjeljak, onde ćete mnogo lakše naći izgovor da preskočite i neki od sljedećih dana.

7. Zabavljajte se

Mnogi ljudi dolaze u teretanu sa pitnajem 'Šta treba da radim?', umjesto da razmišljaju na način 'Šta bih želio da radim?'.

Najbolja dijeta i najbolje vežbe su one kojih se pridržavamo. Probajte više stvari, istražite šta vam se najviše dopada, pa nađite ono što vam najviše odgovara: šetanje, trčanje, bicikl, joga, pilates, borilački sportovi...

8. Poštujte svoje vrijeme

Uskladite svoje vježbe sa ostalim obavezama i trudite se da odolite iskušenju da u to vrijeme radite bilo šta drugo.

9. Ne radite ništa

Ukoliko vam se ukaže neko neplanirano slobodno vrijeme, trudite se da izbjegavate gubljenje vremena na Facebooku ili Instagramu. Jednostavno, sjedite i ne radite ništa.Kada sebe dovedete pred izbor da ne radite ništa ili da vježbate, vježbanje uglavnom pobjedi.

10. Identifikujte problem

Ako se plašite ili osjećate neprijatno zbog nečega dok vježbate, probajte da odete u teretanu kada je najmanje posjećena. Nekoliko treninga sa personalnim trenerom pomoći će vam da se oslobodite straha.

11. Držite se pravila 'jednog dana'

Možete da preskočite jedan dan vježbanja, ali nipošto nemojte dva uzastopno. Svaka veća pauza otežava povratak u ritam vježbanja.

12. Vježbajte da biste se relaksirali

Osamdeset posto mršavljenja je dijeta, odnosno šta, zašto i kako jedete. Neki ljudi provedu mjesece u teretani, sa minimalnim učinkom.

Mislite o vježbanju kao najsigurnijem načinu da se oslobodite stresa i relaksirate. Vježbanje je veoma važno za zdravlje, energiju, pokretljivost i sreću.



(Hayat/ Foto: Ilustracija, Pixabay)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE



KOMENTARI