OBRATITE PAŽNJU, REAGUJTE ODMAH!

12 jan | 22:45

Da biste zadržali svoje zdravlje, vašem tijelu su potrebni vitamini i minerali, ali je ponekada zbog gustog rasporeda teško izvodljivo jesti samo zdravu hranu.



Problemi sa aknama

Ovo bi mogao biti znak nedostatka cinka. Možete nanositi kreme kako biste ih se riješili, ali zašto ne riješiti problem u korijenu? Jedite što više hrane koja sadrži cink, bademe, bundevine semenke, spanać i kikiriki. Koža će vam biti zdravija i imaćete ljepši ten, prenosi portal Cure.

Glavobolja

Ponekad i vrlo često glavobolja može biti izazvana nedostatkom magnezijuma.

Grčevi u mišićima

Ovo takođe može izazvati nedostatak magnezijuma. Pokušajte da se kupate u vreloj vodi sa gorkom solju koja sadrži magnezijum kako bi ga vaša koža apsorbovala.

Nokti koji se listaju i suha kosa

Ovo je znak da vam nedostaje vitamin B7. Jedite više kvasca, sira i kikirija da bi vam nokti bili ponovo zdravi.

Slaba i oštećena kosa

Ukoliko primijetite da vam previše kose opada tokom češljanja to je znak da imate manjak gvožđa. Jedite više povrća sa tamnim zelenim lišćem i crveno meso.

Bijeli plihovi

Ukoliko imate plihove na zglobovima i prstima, to ukazuje da imate nedostatak esencijalnih masnih kiselina. Njih možete nadoknaditi jedenjem ribljeg ulja, morskih plodova, ribe i koštunjavog voća.

Dva najveća uzročnika nastajanja akni

Dva najveća uzročnika nastajanja akni su bakterije i hiperaktivne znojne žlijezde. Kad imuni sistem ne radi normalno, može uzrokovati povećan rad znojnih žlijezda što dovodi do povećanja masnoća pod kožom. Tako se zapušavaju pore, koža ne može više da diše i nastaju akne.

Perutanje kože

Ako primijetite da vam se koža često zategnuta, svrbi vas, peruta se ili je hrapava na dodir, znači da joj treba hidratacija. Trudite se da koristite bogatu hidratantnu kremu tokom dana, a masniju kremu tokom noći. Povremeno (jednom nedjeljno) možete staviti hranljivu masku za suhu kožu.

Šta se krije iza umora?

Umor je alarm koji psiha šalje tijelu. Od umora postajete razdražljivi, depresivni, nemate volje za bilo kakvu aktivnost, što znači da je stres okidač. Zaboravite na jutarnje ili čak cjelodnevno ljenčarenje. Umjesto toga, hodajte trčite i izbjegavajte cjelodnevno sjedenje.

Družite se s ljudima s kojima dijelite slične interese, koji nisu energetski vampiri već koji vam podižu energiju i u čijem se društvu osjećate dobro u vezi sebe.

Oslabljen vid

Oslabljen vid je često posljedica dugogodišnjeg načina života, ishrane i loših navika. Industrijski obrađena hrana, nedovoljno kretanje, stalno sjedenje ispred kompjutera, pušenje itd. utiče na zdravlje očiju. Trudite se promijenite životni stil i navike, i problem se može ublažiti.

Nadutost

Znate li kada se osjećate duplo težim ili opet imate onu nelagodu u stomaku? Vjerovatno ste naduti. Nadutost najčešće može biti uzrok lošeg varenja, tj. usporenog rada ili intolerancija na određene namirnice. Izbacite iz ishrane ili smanjite unos soli, brze hrane, gaziranih pića, tjestenine, pirinča.

Poželjno je da jedete kuhano povrće, voće, žitarice, ribu, kokošje ili ćureće meso, jaja, mahunarke u umjerenim količinama, kao i, jogurt i zeleni čaj. Izbjegavajte sirovo povrće, alkohol, kafu i sokove.



(Hayat/Foto: Arhiva)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.


TRENUTNO NAJČITANIJE



KOMENTARI