Teatarska kritika u Bosni i Hercegovini više, nažalost, ne postoji.
Za Hayat.ba piše: Akademik Gradimir Gojer
I dalje egzistira "rođačka", po sustavu: “ja tebi ti meni”, ali kritika koja seriozno secira teatarska ostvarenja, u nazočnosti mrtvozornika- urednika kultuenih rubrika u našim medijima upokojena je! Izgleda za sva vremena. Zato živim u sjećanjima na kritičku ozbiljnost Luke Pavlovića, Seada Fetahagića, Velimira Stojanovića.
Još je teža i kompliciranija situacija sa djelima teatrologijskog karaktera. Posljednjih dvje godine čitao sam dvije takve knjige, a bio bih sretniji da mi nisu dopale ruku. Tim knjigama dominira temeljna neobavještenost, pristrasnost u odnosu na pojedine autore, uglavnom nevjerodostojnost!!!
Još je skandalozniji pokušaj valoriziranja stanja u muzici izvođenoj u opkoljenom Sarajevu. Tamo, pak autor pišući sve same "muzikološke" besmislice, jer jednostavno ni ne pominje jedini glazbeni sastav koji je djelovao u Sarajevu, tijekom opsade - Gudački kvartet Dževada Šabanagića. Znam da je autoru falio taj paškvil da bi ga proglasili akademikom ANU BiH...
Fuj!