Posjeta je dio redovnih aktivnosti načelnika Hasanovića usmjerenih na jačanje odnosa s privrednim subjektima koji djeluju na području te općine. Hayat, kao jedan od najprepoznatljivijih brendova s adresom u Vogošći, bio je prirodan domaćin ovom konstruktivnom i prijateljskom susretu.
Načelnik Hasanović iskoristio je priliku da se zahvali Hayatu na dugogodišnjoj saradnji, ali i na kontinuiranoj podršci kroz televizijski i digitalni prostor.
Sa Hayatom godinama Općina Vogošća ima jako dobru saradnju. Ovim susretom na neki način smo je još više učvrstili. Drago mi je što u Vogošći ima brend kao što je Hayat, kompaniju koja je uspješno odgovorila svim dosadašnjim izazovima, koja zapošljava veliki broj ljudi i proizvodi izuzetno kvalitetan program - istaknuo je načelnik.

Na sastanku je bilo riječi i o budućim zajedničkim projektima, među kojima se posebno ističe manifestacija „Vogošćanski dani“. Hasanović je naglasio važnost ove manifestacije za lokalnu zajednicu, kao i očekivanu podršku Hayata u njenoj promociji.
Ispred nas je manifestacija Vogošćanski dani, u koju puno ulažemo kako bismo obilježili nama bitne datume i građanima ponudili što kvalitetniji kulturno-zabavni program. I u tom dijelu očekujemo podršku Hayat televizije -dodao je.

Tokom razgovora, dotaknute su i aktuelne teme vezane za privredu, posebno pitanje stvaranja boljeg poslovnog ambijenta. Hasanović je naglasio da Općina Vogošća ostaje snažan partner svim privrednim subjektima:
Svi moramo raditi na stvaranju što povoljnijeg poslovnog ambijenta za privredne subjekte. U tome nikako neće izostati podrška Općine Vogošća.“
S druge strane, generalni direktor Hayata Elvir Švrakić izrazio je zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom s Općinom Vogošća, te istakao spremnost za buduće zajedničke projekte.
Uvijek ćemo podržati projekte koji afirmiraju vrijednosti Bosne i Hercegovine, a znamo da Općina Vogošća u tome prednjači. Drago nam je da prepoznaju naš rad, kao što mi prepoznajemo njihovu viziju -poručio je Švrakić.

Današnja posjeta još jednom potvrđuje važnost sinergije između lokalne uprave i medijskih kuća, posebno kada je riječ o zajedničkom cilju – promociji pozitivnih vrijednosti, poticanju lokalnog razvoja i jačanju privrednog ambijenta u zajednici.